IT-palvelut auttavat järjestelmien ja laitteiden käytössä

Kaipaatko apua Moodlen käyttöön? Onko läppärikärry hukassa? IT-palvelut auttavat sinua!

IT-palvelut tarjoavat Diakin opiskelijoille apua tietojärjestelmiä ja laitteita koskevissa kysymyksissä sekä ohjeistaa niiden hankinnassa ja käyttämisessä. Palvelemme kaikilla Diakin kampuksilla.

Opiskelijan verkkotyökalut Diakissa

Huom! Kirjautumislinkit opiskelijoiden käytössä oleviin ohjelmiin löytyvät tämän sivun alasivulta sekä sivuston alareunasta tummanharmaalta alueelta.

Diakissa opiskelijoiden oppimisalustana on Moodlerooms. Siirtymäaikana kevääseen 2018 saakka osa opiskelijoista käyttää myös Fronteria. Lisäksi opiskelijoiden käytössä ovat Office365-työkalut.

Verkkoluentoalustana on Collaborate, johon pääsee kirjautumaan Moodleroomsista.

Kaikkien järjestelmien käyttöön on ohjeita Screenstepslivessä.


IT-tuki

Jos huomaat tietojärjestelmissä häiriöitä tai laitteiden toiminnassa ongelmia, ota yhteyttä IT-tukeen. Meille voit lähettää myös kommentteja, palautetta ja kehitysehdotuksia, jotka liittyvät IT-asioihin.

Voit ottaa yhteyttä IT-tukeen esimerkiksi seuraavissa asioissa:

  • av-laitteiden ongelmat
  • käyttäjätunnuksen ongelmat
  • laitteisto-ongelmat
  • ohjelmisto-ongelmat.

Autamme myös seuraavissa asioissa:

  • laitteiden asennukset
  • ohjelmien asennukset
  • hankintapyynnöt
  • lähituki laitteiden ja sovellusten käytössä
  • vierailijoiden esitystuki.

Voit ottaa meihin yhteyttä palveluportaalin kautta, sähköpostitse tai soittamalla puhelinpalveluun.

Kriittisissä ongelmissa kannattaa soittaa palvelunumeroon tai käydä paikallisen lähituen luona, jotta asia saadaan ratkaistua mahdollisimman nopeasti. Muuten toivomme palvelupyyntöjä palveluportaalissa.


Yhteystiedot

Palveluportaali
tuki.diak.fi

Sähköposti
tuki@diak.fi

Puhelinpalvelu
029 469 6070, avoinna ma–to klo 8–16 ja pe klo 8–17