Vielä ehdit äänestää Kärjet 2019 -kilpailussa – Diakista mukana Työnimi-kampanja
Ammattikorkeakoulujen TKI-kärjet 2019 -kilpailu on käynnissä. Tänä vuonna kilpailuun osallistutaan videoilla, joissa esitellään ammattikorkeakoulun hankkeiden vaikutuksia ja vaikuttavuutta erityisesti hankkeiden kohderyhmien näkökulmasta. Suosikkiasi voit äänestää 7.4.2019 saakka.
Diakista mukana kilpailussa on Nevo tiija – uusi aika -hankkeessa toteutettu Työnimi-kampanja, joka nosti näyttävästi esiin romanien kokeman syrjinnän rekrytointitilanteissa. Kilpailussa kysytään: Onko rekrytointi yhdenvertaista. Yhteiskunnallinen keskustelu ja vaikuttaminen työelämän yhdenvertaisuuteen mahdollistuivat kampanjan myötä merkittävällä tavalla. Myös Diak ja tekemämme TKI-työ sai huikeaa nävyvyyttä mediassa.
Lue lisää Kärjet 2019 -kilpailusta täällä, ja äänestämään pääset täällä.
Työnimi mukana useissa kilpailuissa
Työnimi-kampanja on noteerattu useissa muissakin kilpailuissa niin kansallisesti kuin kansainvälisestikin.
Grand One -mainoselokuvakisassa kampanja huomioitiin kolmella kunniamaininnalla sarjoissa Paras some-kampanja, paras verkkokampanja ja paras digitaalinen sisältömarkkinointi. Lisäksi Työnimi on ollut finaalissa Voitto-mainoselokuvakilpailussa, ja se on shortlistattu kahdessa kategoriassa Vuoden huiput -kilpailussa, jossa tulokset selviävät 11.4.2019.
Kansainvälisissä kisoissa ollaan mukana useilla kategorioilla One Show– ja Cannes Lions -kisoissa, joissa shortlistatut finalistit selviävät myöhemmin keväällä. Lisäksi kampanja osallistuu Euroopan komission Europe My Region 2019 -kilpailuun.
Työnimi-kampanjan mainostoimistokumppani on TBWA Helsinki, ja kampanja on rahoitettu Euroopan sosiaalirahaston tuella osana vuodenvaihteessa päättynyttä Nevo tiija -hanketta.