Siirry sisältöön

Tutustu kampuspalveluihin: vahtimestari Hannele Ketonen

Tänään esittäytyy Porin-kampuksen vahtimestari Hannele Ketonen.

1. Kerro kuka olet ja mitä teet Diakissa

Hannele Ketonen, olen vahtimestari Porin-kampuksella. Infopiste on paikkani ja työni on todella monipuolista ja antoisaa.

2. Mikä asiakaspalveluun liittyvä muisto on jäänyt parhaiten mieleesi?

Yksi opiskelijoiden kepponen on jäänyt mieleeni ja muistuttaa aina kun astun hoitoluokkaan, jossa on potilassängyt. Opiskelijat tulivat pyytämään apua IT-laitteiden käytössä, joten menin luokkaan ja tutkin tietokonetta. Sivusilmällä katsoin oikealle ja säpsähdin, koska sängyllä oleva liikahti. Siinä yksi opiskelijanuorukainen makasi ja siitäkös nauru repesi koko ryhmällä ja myös minulla.

3. Kerro jokin haastava tilanne ja miten selvisit siitä

Mietin kauan jotain haastavaa tilannetta ja ei kyllä tullut mitään erikoista mieleen. Kai se jokin IT-laitteisiin liittyvä voisi olla ja sitten aikani katsottua olen kuitenkin saanut laitteen toimimaan.

4. Mitkä ovat ohjenuoriasi, kun palvelet asiakkaita?

Tervehtiminen on ensisijaista, kun kohtaa asiakkaan tai kenet vain ihmisen. Tärkeää on myös kuunteleminen ja asioiden vieminen eteenpäin jos en itse pysty tai osaa asiaa hoitaa. Viestintävälineiden kautta tulee todella paljon pyyntöjä ja kysymyksiä. Pidän tärkeänä sitä, että vastaan jokaiseen ainakin kysymykseen jollakin tavalla, että asia on hoitunut.

5. Mitä terveisiä haluaisit lähettää opiskelijoille/henkilöstölle/asiakkaillesi?

Erittäin lämpimät terveiset kaikille! Opiskelijat ovat ensisijaisia, heitä vartenhan me täällä olemme. Sanon sen usein myös heille jos he ovat vähän vaivautuneita apua pyytäessään.

Porissa on todella mukava työyhteisö ja täällä käy muiltakin kampuksilta henkilöstöä, jota on mukava tavata ja palvella. Pidän työstäni todella paljon!